تور | اخبار گردشگری

مطالب توریستی ، مطالب گردشگری ، لیست هتل ها ، قیمت تورها ، اطلاعات کشور ها ، معرفی جاذبه های گردشگری

تور | اخبار گردشگری

مطالب توریستی ، مطالب گردشگری ، لیست هتل ها ، قیمت تورها ، اطلاعات کشور ها ، معرفی جاذبه های گردشگری

تور بالی اسفند 95

چکیده تور

نوع تورتور اندونزی - تور بالی
از شهرشهر تهران
تاریخاز تاریخ 1395/12/11 تا 1395/12/29
نوع سفرهوایی قطر ایر
مدارکاصل پاسپورت با حداقل 7ماه اعتبار از زمان سفر-2قطعه عکس 4*3 رنگی زمینه سفید-کپی صفحه اول و دوم شناسنامه-کپی کارت ملی- پرینت حساب و یا تمکن مالی به زبان لاتین با موجودی حداقل 10میلیون تومان به ازای هر نفر-فرم مشخصات مدت زمان لازم جهت اخذ ویزا 10 روز کاری می باشد.
خدمات آژانس
  • بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی قطر ایرویز در مسیر تهران - دوحه - دنپاسار (یک مسیر توقف در جاکارتا )
  • ترانسفر فرودگاهی تور بالی
  • 7 شب و 8 روز اقامت در هتل های بالی با صبحانه
  • یک گشت رایگان با نهار
  • بیمه مسافرتی
  • لیدر فارسی زبان
  • سیم کارت رایگان برای هر اتاق
  • ویزای توریستی تور اندونزی
توضیحات

قیمت هتل ها به تومان می باشد.
نرخ تور کودک زیر 2سال 800/0000 تومان می باشد.

مقصد

ردیفنام کشورنام شهرمدت اقامتتوضیحات
1کشوراندونزیشهربالی7 شب

هتل ها

هتلستارهدو تختیک تخت6 تا 12 سال2 تا 6 سالتوضیحات
هتل کوتا پارادیسو
4300000
5500000
4100000
3500000

سرزمین چهار فصل

  • شماره تماس :
    88644696

تور ارمنستان نوروز 96

چکیده تور

نوع تورتور ارمنستان - تور ایروان
از شهرشهر تهران
تاریخاز تاریخ 1395/12/26 تا 1396/01/15
نوع سفرزمینی
مدارکگذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار
خدمات آژانس
  • بلیط اتوبوس 25 نفره تخت خواب شو توریستی
  • 4 شب اقامت در هتل های ارمنستان با صبحانه
  • خوشامدگویی و پذیرایی در بدو ورود به هتل
  • سیم کارت
  • راهنمای فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی تور ارمنستان


2 گشت ویژه: 
1- گشت شهری ایروان شامل بازدید از میدان جمهوری ، کلیسای گریگور لوساووریچ ، مجسمه مادر ، هزار پله ، منطقه اپرا با نهار 
2- بازدید از کلیسای جامع اجمیادزین با نهار و ترانسفر یکطرفه به مرکز خرید 

توضیحات

نرخ تور نوروزی کودک زیر 2 سال 290/000 تومان می باشد . 
پرداخت 50% از مبلغ کل تور در زمان ثبت نام الزامی می باشد . 
هتل ها بصورت گارانتی ، چارتر و غیر قابل استرداد می باشند . 
مسئولیت کنترل پاسپورت بعهده شخص ثبت نام کننده می باشد و آژانس لاچین سیر هیچگونه مسئولیتی در قبال ممنوعیت خروج از کشور مسافر ندارد . 

مقصد

ردیفنام کشورنام شهرمدت اقامتتوضیحات
1کشورارمنستانشهرایروان4 شب

هتل ها

هتلستارهدو تختیک تخت6 تا 12 سال2 تا 6 سالتوضیحات
سوئیت مینوتل بارسام
1890000
2390000
1690000
1290000

لاچین سیر

  • شماره تماس :
    88436500

با وجود اینکه امروزه تجارت بیشتر بر روی توریست ها متمرکز شده است تا مردمان بومی، بازار شناور و قایق ها هنوز هم سرشار از میوه و سبزیجات محلی، آب نارگیل تازه و آماده نوشیدن، و غذاهای محلی پخته شده در آشپزخانه های شناور واقع در قایق ها هستند. برای لذت بردن از این فضا بدون چانه زدن بر سر قیمت ها، می توانید یک تور قایقی راهنما را در بازار شناور دامنوئن سادوک تور تایلند امتحان کنید. بازارهای شناور عبارتند ازز بازار شناور تالینگ چان ،بازار شناور تا خا ، بازار Bang Ku Wiangg ، و بازار شناور دامنوئن سادوک .


معروف ترین بازارهای شناور تور تایلند

بازارهای شناور تور تایلند

بازار شناور آمفاوا تور تایلند

بازار شناور آمفاوا ، بسیاری از خانه هایی که در مجاورت کانال قرار دارند به عنوان مغازه و رستوران نیز مورد استفاده قرار می گیرند، در حالیکه بسیاری از دستفروشان در کانال شیرینی ها و غذاهای خانگی را به جمعیتی که بر روی پله های باریک کنار رودخانه نشسته اند می فروشند، تعدادی رستوران در نزدیکی پلی که از آنجا عبور می کند قرار دارند میزهایی دارند اما در ساعات پایانی بعدازظهر یافتن جائی برای نشستن در آنجا غیرممکن می شود. دو بار نیز دارای بالکن هایی مشرف به کانال هستند، اما در اینجا نیز وضع به همین منوال است و پیدا کردن جائی برای نشستن غیرممکن به نظر می رسد. آخر هفته ها، تمام خیابان هایی که در اطراف کانال قرار دارند تبدیل به یک بازار غذای محلی می شوند که از پدتای کلاسیک گرفته تا چیزهایی به عجیبی ساندویچ بستنی و تخم های خرچنگ نعل اسبی می فروشند.


بازار شناور Bang Khu Wiang

احتمالا بهترین انتخاب برای لذت بردن از بازار شناور تایلندی بدون اینکه تحت مزاحمت های توریستی قرار بگیرید، رفتن به بازار Bang Khu Wiang است.راهبان هر روز صبح زود برای مراسم tak baat  (خیرات) روزانه شان، با قایق به اینجا می آیند. و انواع مختلفی از محصولات مزرعه ای تازه در این بازار عرضه می شوند.

 ساعات کار: هر روزه 4:00 الی7:00 .
چگونه به آنجا برویم: یک گزینه این است که از اسکله چانگ یک قایق اجاره کنید و درخواست کنید تا شما را بهه Noi-Khlong Om-Bang Khu Wiang ببرد. یک گزینه ارزان تر این است که از اسکله Wat Chalo برایی یک سواری ۴۵ دقیقه ای به مقصد Bang Kruai سوار یک قایق بشوید که از ۰۵:۰۰ الی ۲۰:۰۰ هر ۱۵ دقیقه حرکت می کند و قیمت آن حدود 5 بات است. از آنجا یک قایق سواری ۱۰ دقیقه ای تا بازار فاصله دارید. اگر قایق برایتان مناسب نیست جای نگرانی نیست چرا که در بازار تاکسی و توک توک نیز برای اجاره وجود دارند.

بازارهای شناور تور تایلند


بازار شناور بنگ نام پئونگ

بازار شناور بنگ نام پئونگ احتمالا باید "بازار کنار رودخانه ای" نامیده شود به این دلیل که مانند بسیاری از بازارهای شناور دیگر، تنها چند قایق در کنار رودخانه پارک هستند و مابقی غرفه ها بر روی زمین خشک واقع شده اند.  اما با موفقیتی که بازار شناور دامنوئن سادوک معروف و یا بازار شناور آمفاوا تور تایلند اخیرا کسب کردهه اند، این نوع بازارهای پرطرفدار در سرتاسر تایلند در حال رشد روزافزون هستند و هر دهکده نزدیک رودخانهه ورژن مخصوص خودش را دارد. بازار شناور بنگ نام پئونگ تنها چند کیلومتر از قسمت شرقی بانکوک فاصلهه دارد اما پیدا کردن و دسترسی به آن بدون داشتن وسیله حمل و نقل شخصی دشوار است. به همین دلیل این بازار کمی بی سروصدا باقی مانده است و نزدیکی آن به بانکوک، آن را تبدیل به مکانی مناسب برای فرار و دوری از هیاهوی شهر و ورود به یک زندگی آرام روستایی کرده است. 

بازارهای شناور تور تایلند


بازار شناور دامنوئن سادوک

پس از سرازیر شدن توریست ها به این بازار پس از فیلم های جیمزباند، سفر به بازار شناور دامنوئن سادوک همچنان ادامه دارد. کانال های کوچک پرازدحام مملوء از قایق های پهن هستند که به دنبال یافتن جایی برای خود هستند و توسط قایقرانان ماهر منتظر توقف و بارگیری در یک چشم بهم زدن هستند.این بازار رنگارنگ، شلوغ و کاملا توریستی، اما سرگرم کننده است. 

بازارهای شناور تور تایلند


بازار شناور خلنگ لات مایوم

بازار شناور خلنگ لات مایوم یکی از سه بازار شناوری است که در نزدیکی بانکوک واقع شده است، فاصله ای کمتر از ۲۰ کیلومتر از شهر دارد و از Wongwian Yai  (آخرین ایستگاه BTS در Silom Line ) بوسیله تاکسی قابل دسترسی است. بازار شناور خلنگ لات مایوم هیچ شباهتی با بازار توریستی بزرگ دامنوئن سادوک یا بازار پرازدحام آمفاوا تور نوروزی تایلند ندارد. بلکه جذابیت و اصالت یک بازار محلی را دارد و شما ممکن استت تنها خارجی در آن اطراف باشید. می توانید چند ساعتی را در اینجا سپری کنید و سپس رهسپار بزرگترین بازارر یعنی بازار شناور تالینگ چان تنها چند کیلومتر آنطرفتر شوید. 

بازارهای شناور تور تایلند


بازار شناور تالینگ چان

این بازار در نزدیکی بانکوک واقع شده است و اگر به دنبال یک تجربه خرید متفاوت باشید، می تواند یک سفر آخر هفته ای خوب باشد. کانال های اطراف بازار را می توانید با استفاده از قایق های کرایه ای که در دهکده های در مسیر وجود دارند بگردید. برای یک تجربه تایلندی واقعی مهمانخانه هایی نیز در اینجا وجود دارند. 

بازارهای شناور تور تایلند


بازار شناور تا خا

تا خا جمعیت توریستی کمتری در مقایسه با بازارهای واقع در سموت سنگخرم دارد. این بازار که توسط مناظر طبیعی محاصره شده است، از یورش تجاری مشابه آنچه که در بازار شناور دامنوئن سادوک تجربه شد، در امان مانده است. از همه مهم تر فراموش نکنید که قبل از سوار شدن بر قایق نگاهی به  ستاره ها بیندازید، این بازار تنها شش روز در ماه بر اساس تقویم قمری باز است. 

منبع مطلب : بازارهای شناور تور تایلند

معبد وات فو تور تایلند

وات فو  یا معبد بودای خوابیده ،  پشت کاخ بودا زمردین تایلند (Wat Phra Kaew)  واقع شده است و مکانیست که هر فردی که برای بار اول از بانکوک دیدن می کند باید حتما از آن بازدید کند. این مکان یکی از بزرگترینن مجموعه های معبد در شهر است و برای مجسمه بودای خوابیده اش که ۴۶ متر طول دارد و با برگ های طلا پوشانده شده است، شناخته شده است. از این معبد ۱۰ دقیقه پیاده روی تا قصر بزرگ فاصله است و ما پیشنهاد می کنیم که اول به قصر بزرگ و بعد از آن به معبد بروید به این دلیل که مجسمه بودای طلا در اینجا بقدری شگفت انگیز است که بسیاری از بازدیدکنندگان دیگر فرصت گشت و گذار در دیگر بخش های این مجموعه را نخواهند داشت بنابراین تجربه بازدید از این معبد نیاز به زمان بیشتری دارد. همچنین این مجموعه، مکانی فوق العاده برای دریافت یک ماساژ تایلندی است. وات فو   یک مدرسه آموزش ماساژ در تایلند محسوب می شود بنابراین اطمینانن داشته باشید که افراد ماهری شما را ماساژ خواهند داد. از دسامبر ۲۰۱۲ هزینه ورودی معبد ۱۰۰ بات است و می توانید هر ساعتی بین ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ از آنجا بازدید کنید.

معبد وات فو تاینلد

بررسی معبد وات فو تایلند :


برجسته ترین چیزی که برای اغلب افرادی که از این معبد بازدید می کنند جالب است، بودای خوابیده است. مقیاس های این مجسمه بسیار تاثیرگذار هستند: ۱۵ متر ارتفاع، ۴۶ متر طول، به قدری بزرگ است که به نظر می رسد به زحمت در ساختمان معبد جای داده شده است. پاهای بودا ۵ متر طول دارند و با زیبایی بسیار به مروارید مزین شده است. باید هنگام ورود کفش هایتان را درآورید و اگر دوست دارید که طالع خوبی داشته باشید می توانید یکی از کاسه های پر از سکه را از قسمت ورودی خریداری کنید که می توانید آنها را درون ۱۰۸ کاسه برنزی که در یک خط در کنار دیوار ها قرار گرفته اند بیندازید. انداختن پنی های کوچک در این کاسه ها صدایی دلنشین دارد و حتی اگر آرزوهایتان به حقیقت نپیوندند، این پول به راهبان در بازسازی و نگهداری از وات فو  کمک خواهد کرد. به دلیل اینکه این مکان مقدس است همه بازدیدکنندگان باید لباس های مناسبی بر تن داشته باشند، این بدین معناست که شانه ها و بالای زانوانتان نباید لخت باشند.

معبد وات فو تاینلد

گشت و گذار در معبد فو :

همانطور که قبلا گفتیم بازدید از دیگر نقاط معبد نیز واقعا ارزشش را دارد. وات فو راهنماهای انگلیسی زبان خوبی نیز دارد که می توانند اطلاعات جالبی را در ازای پرداخت هزینه ای معادل ۲۰۰ الی ۴۰۰ بات در اختیار شما قرار دهند. بستگی به این دارد که گروه شما متشکل از چند نفر باشد و مهارت های چانه زنی شما تا چه اندازه خوب باشند. اگر دوست داشته باشید می توانید به تنهایی به گشت و گذار بپردازید. مکان های پیشنهادی عبارتند از چهار زیارتگاه کوچک که در بردارنده ۳۹۴ تصویر زراندود شده بودا هستند، ردیف های طولانی از مسجمه های طلایی از بخش های مختلف تور تایلند ، به شکل یک درخت روی زمین قرار داده شده اند. گرچه دیواری هایی پیچیده ای که گردشگاه های موجود در وات فو را پوشانده اند نیاز به دفترچه یا راهنما برای تفسیر دارند اما اینن دیواری ها به قدری ظریف و پیچیده هستند که حتی اگر آنها را متوجه نشوید هم می توانید از هنر به کار رفته در آنها لذت ببرید. و در آخر نیز در حیاط ها در معبد وات فو  مسجمه هایی چینی با چهره های شگفت انگیز در میان گل های سرامیکی و کاشی های رنگارنگ قرار دارند که زمانی در کشتی ها و  استفاده می شدند.

معبد وات فو تاینلد

تجربه ماساژ تایلندی :

وات فو اولین دانشگاه عمومی در تایلند بود که در رشته های مذهب، علوم و ادبیات تخصص داشت. امروزه بیشتر به عنوان مرکز درمانی و ماساژ سنتی شناخته می شود. پس از پیاده روی در اطراف معبد هیچ چیز آرامبخش تر از یک ماساژ پا، سر و شانه نیست. اگر تا کنون ماساژ سنتی تایلندی را در تور خود تجربه نکرده اید وات فوو بهترین مکان برای تجربه این فعالیت لذتبخش محبوب است. این ماساژ با بیشتر انواع دیگر ماساژ های درمانیی متفاوت است و بیشتر هدف تقویت کنندگی دارند تا آرامبخش، با کمک گرفتن از برخی از حرکات یوگا نیز می تواند استرس را کاهش دهد و گردش خون را بهبود بخشد. ماساژ یکی از محبوب ترین فعالیت ها در معبد وات فو  است بنابراین پیشنهاد می کنیم که خیلی زود اقدام به رزرو وقت کنید وگرنه ممکن است مجبور شوید مدت زیادی منتظر بمانید.

ساعات کاری وات فو: روزانه ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ (ماساژ را تا ساعت ۱۸:۰۰ می توان انجام داد).

موقعیت: جاده Maharat، نزدیک رودخانه (با فاصله نیم مایل در جنوب قصر بزرگ واقع شده است)، شهر قدیم Rattanakosin)).  

محدوده قیمت: هزینه ورودی ۱۰۰ بات است.

منبع : معبد وات فو تور تایلند

تور دبی نوروز 96 (6 روز - پرواز ایران ایر)

چکیده تور

نوع تورتور امارات - تور دبی
از شهرشهر تهران
تاریخاز تاریخ 1395/12/28 تا 1396/01/13
نوع سفرهوایی ایران ایر
مدارکاصل گذرنامه با 7ماه اعتبار کامل
خدمات آژانس
  • بلیط رفت و برگشت تور دبی با هواپیمایی ایران ایر
  • ویزا توریستی
  • 5 شب اقامت در هتل های دبی
  • راهنمای فارسی زبان
  • ترانسفر فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی
  • گشت طبق برنامه هتل
توضیحات

تور دبی نوروز 96 پرواز ایران ایر

 

  • نرخ INF (کودک زیر 2 سال) 690.000 (به همراه ویزا) تومان میباشد
  • بلیط چارتر و هتل تحت گارانتی میباشد و هرگونه کنسلی ، تغییر نام و تغییر تاریخ کل مبلغ تور سوخت میگردد.
  • آژانس رادین گشت تنها مسئول اقدام ویزا میباشد و هیچ تعهدی در قبال صدور ویزا ندارد و در صورت عدم صدور ویزا و یا تاخیر صدور ویزا از طرف اداره مهاجرت دبی ، این آژانس هیچ مسئولیتی ندارد و آژانس ثبت نام کننده و یا مسافر مسئول پرداخت جریمه پرواز و هتل طبق قوانین کنسلی هتل و ایر لاین ها هستند .
  • مسئولیت کنترل پاسپورت مسافر بر عهده آژانس ثبت نام کننده و ممنوعیت خروج بر عهده مسافر میباشد.
  • داشتن گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار از تاریخ پرواز الزامی است .
  • پرداخت 50% مبلغ کل تور جهت عقد قرارداد الزامی است .

مقصد

ردیفنام کشورنام شهرمدت اقامتتوضیحات
1کشوراماراتشهردبی6 شب

هتل ها

هتلستارهدو تختیک تخت6 تا 12 سال2 تا 6 سالتوضیحات

رادین گشت

  • شماره تماس :
    88730830