تور | اخبار گردشگری

مطالب توریستی ، مطالب گردشگری ، لیست هتل ها ، قیمت تورها ، اطلاعات کشور ها ، معرفی جاذبه های گردشگری

تور | اخبار گردشگری

مطالب توریستی ، مطالب گردشگری ، لیست هتل ها ، قیمت تورها ، اطلاعات کشور ها ، معرفی جاذبه های گردشگری

اجتناب از کلاهبرداری ها در تور فرانسه

شکی نیست که تور فرانسه و به خصوص پاریس یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری بر روی زمین است که هر توریستی دوست دارد از آن دیدن کند.

حتی یک اصطلاح فرانسوی نیز برای توضیح اینکه چرا این کشور را اینقدر دوست داریم وجود دارد. "تور فرانسه دارای کیفیتی است که نمی توان به راحتی آن را به زبان آورد و توضیح داد”. تور فرانسه دارای تاریخی شگفتت انگیز، فرهنگی منحصر بفرد، شراب و خوراک عالی، زنان زیبا، معماری خیره کننده، مناظر با شکوه، سبکک زندگی زنده، مد و خرید دوست داشتنی و... است.

گرچه این حقیقت بر هیچکس پوشیده نیست که برخی از بومی های تور فرانسه  کلاهبرداری هایی را برای گول  زدن مسافران و گرفتن پول زحمت کشیده آنها انجام می دهند.

مانند خود تور فرانسه، کلاهبرداران هنرمند این کشور نیز ممکن است بسیار فریبنده و ماهر باشند. کسب اطلاع درباره برخی از تله های توریستی تور فرانسه می تواند بسیار مفید باشد به این دلیل که این کلاهبرداران به احتمالل  زیاد خیلی قبل تر از اینکه متوجه آنها شوید شما را تحت نظر دارند.

تور فرانسه

کلاهبرداری های فرانسوی: حقه های جادو و قمار

اگر با گروهی از افراد بومی تور فرانسه  مواجه شدید که دور یکدیگر جمع شده اند و در حال قمار هستند با احتیاط نزدیک شوید. آنها همیشه در مناطق توریستی پرجمعیت وجود دارند. به احتمال زیاد همگی آنها با یکدیگر همدست هستند. یکی از بازی های رایج تور فرانسه شامل سه سکه پلاستیکی سیاه است و شما باید حدس بزنید کهه در زیرکدامیک از آنها یک تکه کاغذ سفید وجود دارد. شما هیچگاه برنده نخواهید شد. آنها دست ها را عوض میی کنند و هیچوقت اجازه نمی دهند شما خودتان زیر سکه را نگاه کنید. اگر از شما دزدی شد سر آنها بلند داد بزنید (اگر ممکن است به زبان فرانسوی)، و اجازه ندهید که بروند. با اینکار توریست های بی خبر دیگر متوجه می شوند که این بازی فریبکارانه است. اما به هر حال بهتر است که اصلا بازی نکنید. 

منبع : اجتناب از کلاهبرداری ها در تور فرانسه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.