تور | اخبار گردشگری

مطالب توریستی ، مطالب گردشگری ، لیست هتل ها ، قیمت تورها ، اطلاعات کشور ها ، معرفی جاذبه های گردشگری

تور | اخبار گردشگری

مطالب توریستی ، مطالب گردشگری ، لیست هتل ها ، قیمت تورها ، اطلاعات کشور ها ، معرفی جاذبه های گردشگری

توصیه های سفر به تور هند

با توجه به فاصله ایران از هند و قیمت تور هند ، تور هند میتواند برای هر مسافری سفری تکرار نشدینی و خاطره  انگیز باشد البته اگر کمی با آداب و رسوم و قوانین نانوشته این کشور آشنا باشد . 

هند هم مانند همه کشور ها و فرهنگ ها دارای تابو ها یا به عبارتی قوانینی نانوشته است که اگرچه ممکن است برای شما بسیار معمولی به نظر بیاید ممکن است انجام آن در هندوستان شما را دچار مشکل کند.

از پوشش گرفته تا نحوه دست دادن ، کلمات ، طرز غذا خوردن یا حتی طرز نشستن در هند دارای اهمیت هستند . این موارد ممکن است در شهر های بزرگ و در بین افراد باسواد و دنیا دیده کم رنگ تر و کم اهمیت تر باشد اما درر حومه های شهر و خصوصا در روستا ها ممکن است باعث دردسر بسیار بزرگی شود.

به طور خلاصه میتوان گفت بهتر است در طول تور نوروزی خود تا جای ممکن از اظهار نظر در مورد مسائل دیدنی و فرهنگی بپرهیزید ، لباس محافظه کارانه بپوشید ، با کسی خیلی صمیمی نشوید ، تا جای ممکن از جنسس مخالف دوری کنید تا سفر تان به تور هند به خوبی بگذرد.

تور نوروز96 هند یکی از بهترین فرصت های سفر به هند است به دلیل اینکه نوروز در کشور هند هم جشن گرفته میشود . البته با مراسم و آداب و رسوم خاص خود . جشن هولی یا جشن رنگ های هند از مهم ترین مراسمم  نوروز است . 

در ادامه به مواردی اشاره میکنیم که نباید در طول سفر به هندوستان انجام دهید.

توصیه های کاربردی سفر به تور هند :

هند کشوری فوق العاده است، از زیبایی های طبیعی، فرهنگ غنی و سنت های جالب آن لذت خواهید برد اما کشوری است که دارای تناقض های داخلی بسیار است. مانند دیگر کشورهای دنیا، در هند نیز تابوهایی وجود دارندد که ممکن است موجب اهانت و واکنش شدید افراد در هند شوند. اگر چه اغلب هندی ها در برابر خارجی ها  صبورر هستند، اما توصیه می شود که به رسومات بومی احترام بگذارید، توصیه هایی که در ادامه به آنها اشاره شده است را به کار بگیرید و درباره نبایدها قبل از سفر به هند اطلاعات کسب کنید تا از قرار گرفتن در دردسر و یا اهانت بهه  کسی اجتناب کنید.

قوانین نانوشته سفر به هند:

  • گوش ها در هندوستان مقدس شمرده می شوند بنابراین کشیدن یا مشت زدن به گوش کسی یک اهانت بزرگ محسوب می شود.


باید های هندوستان:

  • اگر خانم هستید در تورهای ترکیبی هند پوششی مناسب داشته باشید. بلوزهای بدون آستین، دامن های کوتاه، شلوارک، لباس های یقه باز نپوشید. و مردان هم نباید شلوارک بپوشند.
  • صبح ها هر چه زودتر آماده شوید. ترافیک و جاده های هندوستان افتضاح هستند.
  • با مردم با یک لبخند بزرگ احوالپرسی کنید. از دست دادن با خانم ها به خصوص در مناطق برون شهری و دور افتاده خودداری کنید.
  • در صورت امکان از بیمه مسافرتی برای دزدی، خسارت و پزشکی استفاده کنید. فقط در صرافی های معتبر اقدام به تبدیل ارز کنید.
  • قبل از سفر به تور هند 96 خودتان را در مقابل بیماری های ویروسی از قبیل حصبه، مالاریا، هپاتیت و کزاز که در هندوستان شایع است واکسینه کنید. تمام دارویی که فکر می کنید به آنهاا نیاز دارید همراه داشته باشید.
  • در تور نوروز 96 هنگامی که می خواهید چیزی از غرفه های کنار جاده و یا دستفروش ها  بخرید بر سر نصف قیمت چانه بزنید. اما وقتی در فروشگاه های بزرگ خرید می کنید بهه خصوص آنهایی که دارای تابلوی "قیمت ثابت" هستند چانه نزنید.
  • هنگامی که از عبادتگاه ها یا آرامگاه ها بازدید می کنید پاپوش یا کفشهای خود را در آورید.
  • یادتان باشد ارزانترین تور هند ، بهترین آنها نیست خصوصا در تور لحظه آخری هند ، اگر میخواهید در هتل تان سوسک و موش نباشد باید از بهترین هتل های هند رزرو کنید.

و همانگونه که مرسوم است هدایای کوچکی همراه خود ببرید که به افراد تقدیم کنید این هدیه می تواند به کوچکی یک کارت پستال از کشور خودتان باشد. 

در مقاله بعدی از همین سری به نباید های تور هندوستان میپردازیم کارهایی که به هیچ وجه نباید در طول سفر به هندوستان انجام دهید .

منبع : توصیه های سفر به تور هند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.