تور | اخبار گردشگری

مطالب توریستی ، مطالب گردشگری ، لیست هتل ها ، قیمت تورها ، اطلاعات کشور ها ، معرفی جاذبه های گردشگری

تور | اخبار گردشگری

مطالب توریستی ، مطالب گردشگری ، لیست هتل ها ، قیمت تورها ، اطلاعات کشور ها ، معرفی جاذبه های گردشگری

وسایل لازم برای سفر به چین

کشور چین یکی از بهترین مقاصد تورهای نوروزی است و بسیاری از ایرانی ها سالانه در تعطیلات نوروز به این کشور زیبا و پهناور سفر میکنند . فرهنگ مردم چین از فرهنگ ما بسیار متفاوت است و برای همین پیشنهاد میکنیمم برای جلوگیری از هرگونه سوئ تفاهم و دردسر دو مقاله توصیه های سفر به چین- بایدها ونبایدها (قسمت اول) و توصیه های سفر به چین- بایدها ونبایدها (قسمت دوم) را قبل از سفر به چین مطالعه کنید .در ادامه به موارد ی اشاره خواهیم کرد که بهتر است هنگام سفر به تور چین همراه خود ببرید .

1. مدارک ضروری:

هرگونه مدارک ضروری از پاسپورت تا ویزا چین و کارت پرواز خود را در کیف دستی تان قرار دهید .

2. پاسپورت تان را همواره به همراه داشته باشید :

طبق قوانین چین شما باید همواره پاسپورت خود را به همراه داشته باشید . از پاسپورت و دیگر مدارک تان کپی  بگیرید یا عکس آنها را در گوشی تان ذخیره کنید تا در صورت گم شدن کمک تان کند.

3.وسایلی که به آن عادت دارید را با خود ببرید :

اگرچه در هر خیابان و گوشه کنار تور نوروزی چین مغازه و مرکز خرید دیده میشود با این حال ممکن است وسایلی که به آن عادت دارید پیدا نشود . حتما با خود دستمال توالت (دلسی) ببرید خصوصا اگر قصد دارید با قطارر سفر کنید ، چون بیشتر توالت های عمومی فاقد دستمال هستند. هتل های پنج ستاره چین و فرودگاه های بزرگگ  دارای توالت فرنگی هستند .

4.با خود شربت معده و قرص ضد اسهال ببرید :

کیفیت آب در تور چین 96 پایین است و ممکن است در طول سفر دچار مشکل معده و یا روده شوید . اگر سبزیجات نپخته بخورید و یا هنگام مسواک زدن از آب شیر استفاده کنید ممکن است برایتان دچار مشکل شوید .

البته کیفیت آب در شهر های بزرگ و اصلی خوب است و با مصرف آن مشکلی نخواهید داشت .

5.داروها یتان را بیاورید :

اگر داروی خاصی مصرف میکنید حتما به میزان لازم با خود بیاورید .

6.لباس مطابق فصل به همراه داشته باشید :

کشور چین در تابستان گرم و بارانی و در زمستان بسیار سرد است . به میزان لازم لباس با خود بردارید اما به یاد داشته باشید همیشه میتوانید از خشکشویی های محله و یا خشکشویی هتل برای تمیز کردن لباس هایتان استفاده کنیدد .

7.لباس مناسب بپوشید :

سبک لباسی که مناسب بیشتر شهر های چین باشد را میتوان نیمه رسمی نام برد . اگر در تور چین قرار است به  ملاقات کاری و یا بازدید از خانه کسی بروید بهتر است لباس های رسمی خود را به همراه داشته باشید .

8.هنگام دوش گرفتن مراقب باشید آب به دهان تان نرود :

شاید مزه آب دوش حمام معمولی و عادی باشد اما ممکن است مریض تان کند . یادتان باشد همواره هنگام مسواک زدن از آب معدنی استفاده کنید و هنگام حمام به هیچ وجه آب نخورید .

متاسفانه در شهر های کوچک هنوز آب هایی که با فیلتر های پلاستیکی تصفیه شده اند ، فروخته میشود . یادتان باشد در تور چین تنها از برندهای معروف و از سوپرمارکت های بزرگ خرید کنید .

9.قبل از سفر به تور چین با دکتر خود مشورت کنید :

مشاور سلامت و یا پزشکتا نبا توجه به شرایط سلامتی و سوابق بیماری تان داروهای لازم را برایتان تجویز خواهد کرد یادتان باشد باید نسخه ای از داروهای مورد نیاز برای مواقع اضطراری را به همراه داشته باشید تا بتوانید در تور چین نوروز 96 آن ها را بگیرید .

10. دیگر وسایل مورد نیاز:

 آداپتور برق ، کرم ضد آفتاب ، بارانی و اسپری خود را به همراه داشته باشید متاسفانه دئودرانت و اسپری حتی در شهر های بزرگ چین هم پیدا نمیشود .

نکته آخر اینکه به هر کدام از شهرهای چین که سفر میکنید یادتان باشد بازدید از ارتش سفالی میراث نهفته در خاک با تور چین و دیوار بزرگ چین جواهری در تور چین را از دست ندهید .

منبع : وسایل لازم برای سفر به چین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.