تور | اخبار گردشگری

مطالب توریستی ، مطالب گردشگری ، لیست هتل ها ، قیمت تورها ، اطلاعات کشور ها ، معرفی جاذبه های گردشگری

تور | اخبار گردشگری

مطالب توریستی ، مطالب گردشگری ، لیست هتل ها ، قیمت تورها ، اطلاعات کشور ها ، معرفی جاذبه های گردشگری

کلاهبرداری های رایج در ترکیه و روش های اجتناب از آنها (قسمت دوم)

 "سلام دوست من" ... این جمله ایست که اگر یک مرد مجرد باشید در تور ترکیه زیاد می شنوید. اگر دلتان برای دوستانتان در خانه و در کشور خودتان تنگ شده باشد به محض اینکه از فرودگاه استانبول خارج شوید این دلتنگیی  از بین خواهد رفت.

اگر خانمی هستید که به تنهایی به تور استانبول یا تور آنتالیا سفر کرده اید حتما دو مقاله توصیه های مفید برای امنیت زنان در ترکیه (بخش اول) و توصیه های مفید برای امنیت زنان در ترکیه (بخش دوم) را مطالعه کنید 

اما درست مانند همه روش های زندگی، هم خوب و هم بد آن وجود دارد.

ترک ها در ذات و ماهیت خود افراد مهمان نواز، خوش مشرب و بخشنده ای هستند. آنها مسیرشان را  تغییر می دهند تا دوستان جدید پیدا کنند و به شما کمک کنند تا زیبایی ها و شگفتی های کشورشان را ببینید، البته آنهایی که خوب هستند.

آنهایی که بد هستند؟ خوب، این داستان متفاوتی است. آنها از روحیه بخشنده افراد ترک تبار سوءاستفاده کرده و از آن در جهت منافع شخصی خود استفاده می کنند.

در ادامه تعدادی به نکات کلیدی که میتواند شما را از موقعیت های گفته شده در مقاله کلاهبرداری های رایج در ترکیه و روش های اجتناب از آنها نجات دهد اشاره میکنیم . با کمک این مواردبه راحتی میتوانید گندم رااز کاهه  تشخیص دهید .

 اگر دوست جدیدتان در تور ترکیه مشکوک به نظر می رسد، یا طوری رفتار می کند که انگار از روی یک دستورالعمل رفتار می کند  و یا از جواب دادن به سوالات شما درباره زندگی شخصی اش طفره می رود، به احتمال زیاد مار در آستینتان دارید.

اگر دوست جدید شما اصرار زیادی دارد که حتما به باری در شهر استانبول که او پیشنهاد می کند بروید، و پیشنهاد  دیگری را نمی پذیرد می توان گفت به احتمال زیاد فریبکار است.

اگر شما با گروهی از دوستانتان هستید ولی او اصرار دارد که شما به تنهایی با او بیرون بروید، مطمئن باشید یک جای کار می لنگد.

اگر باری که به آن می روید زیادی کوچک است و مشتریان کمی دارد، ممکن است صرفا یک مکان نمایشی برای انجام کارهای خلافکارانه ای از این قبیل باشد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید اینست که بگویید همین الان به خاطر آورده اید که باید جای دیگری باشید و مودبانه دعوت او را رد کنید.

در این دو مقاله میتوانید در مورد بهترین رستوران های ترکیه بیشتر آشنا شوید : بهترین رستوران ها در ترکیه و بهترین رستوران ها در ترکیه (بخش دوم)

تنها نوشیدنی هایی را قبول کنید که خودتان و یا پیشخدمت آن را ریخته است. درباره چیزهایی که وارد دهانتان می شوند بسیار محتاط باشید. نوشیدنی، شکلات، آدامس و غذاهای محلی ترکیه همه اینها آزادانه و بی رویه تعارف می شوند. یک قانون ساده اینست که "قبل از اینکه در یک کشور بیگانه خصوصا در تور نوروزی ترکیه چیزی راا  داخل دهانتان بگذارید سه بار فکر کنید".

اگر محتاط باشید و یکی از ترک های خوش مشرب را ملاقات کنید که رفتارش هیچیک از زنگ خطرهای ذکر شده را به صدا در نمی آورد، به احتمال خیلی زیاد با یک ترک دوست داشتنی آشنا شده اید، پس از مهمانی خود لذت ببرید. 

منبع : کلاهبرداری های رایج در ترکیه و روش های اجتناب از آنها (قسمت دوم)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.