تور | اخبار گردشگری

مطالب توریستی ، مطالب گردشگری ، لیست هتل ها ، قیمت تورها ، اطلاعات کشور ها ، معرفی جاذبه های گردشگری

تور | اخبار گردشگری

مطالب توریستی ، مطالب گردشگری ، لیست هتل ها ، قیمت تورها ، اطلاعات کشور ها ، معرفی جاذبه های گردشگری

۱۰ کاری که باید در تور آدلید استرالیا انجام دهید

با کمک این لیست که حاوی ۱۰ کاری است که باید در تور استرالیا انجام دهید، با جاذبه ها و تجارب گردشگری در تور آدلید استرالیا آشنا می شوید.

شهر آدلید که در میان تپه ها و اقیانوس آرمیده است، به سرعت در حال تبدیل شدن به پایتخت سبک زندگی خاصی در کشور استرالیا است. این شهر با شکوه که تا کنون برای شراب ها و غذاهایش شناخته می شده است، توسطط  بارهای کوچک، فستیوال های در سطح جهانی، و ماجراجویی های طبیعی در حال دگرگونی عظیمی است.

کارهایی که در تور آدلاید استرالیا باید انجام دهید :

خوردن و نوشیدن در خیابان های باریک آدلاید

در خیابان ها و کوچه های باریک آدلید استرالیا جاییکه انبارها و مغازه ها تبدیل به بارهایی شده اند که هر چیزی را از تاپاس اسپانیا گرفته تا غذاهای صربستانی سرو می کنند، به گشت زنی و تور بپردازید. از خیابان همیشهه  روشن این شهر دیدن کنید.

تور آدلاید استرالیا

محصولات تازه را در بازار اصلی آدلید امتحان کنید

محصولات غنی استرالیا جنوبی، از میوه ها و سبزیجات مزرعه ای تازه گرفته تا گوشت های بدون هورمون، پنیرهای فرآوری شده، گوشت های دودی شده و غذاهای دریایی، شما را حیرت زده خواهند کرد. همه اینها در بازارر مرکزی، جاییکه می توانید برای نوشیدن یک قهوه اسپرسو یا یک میان وعده به آنجا بروید، وجود دارند. بهتر از همه این است که صبحگاه به بازار بروید از محصولات امتحان کنید و با مردم بومی پشت غرفه معاشرت کنید .


در بندر تاریخی آدلید به گشت و گذار بپردازید

قدمت بندر آدلید را در ساختمان های قرن نوزدهمی، رستوران های استرالیایی کلاسیک و لنگرگاه های معلق مشاهده خواهید کرد. اگر در تور نوروزی به استرالیا میروید ، از دفاتر توریستی یک نقشه راهنمای پیاده روی تهیهه کنید، به قایق سواری در رودخانه بپردازید و یا از موزه Maritime  واقع در خیابان Lipson  دیدن کنید. سپسس برای یک نوشیدنی به هتل Port Dock Brewery بروید.

تور آدلاید استرالیا

از گالری های واقع در تراس باشکوه شمالی دیدن کنید

از تراس شمالی در بلوار باشکوه آدلید که مرکز مهمترین موسسات فرهنگی شهر است،  دیدن کنید. این خیابان زینت داده شده با درخت، علاوه بر پارلمان ایالتی، کازینو آدلید، و مرکز اختراعات، میزبان گالری هنری استرالیای جنوبی، موزه استرالیای جنوبی، و دانشگاه آدلید نیز هست. در تور نوروزی استرالیا در مسیر پیاده روی خود ازز باغ های Botanic نیز که یکی از میراث تاریخی آدلید است و دارای ساختمان های تاریخی و سه گلخانه است،، دیدن کنید.  

منبع : ۱۰ کاری که باید در تور آدلید استرالیا انجام دهید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.