تور | اخبار گردشگری

مطالب توریستی ، مطالب گردشگری ، لیست هتل ها ، قیمت تورها ، اطلاعات کشور ها ، معرفی جاذبه های گردشگری

تور | اخبار گردشگری

مطالب توریستی ، مطالب گردشگری ، لیست هتل ها ، قیمت تورها ، اطلاعات کشور ها ، معرفی جاذبه های گردشگری

بازار شناور بنگ نام پئونگ تور تایلند (Bang Nam Pheung)

بازار شناور بنگ نام پئونگ تور تایلند (Bang Nam Pheung) باید احتمالا لقب "بازار کنار رودخانه" را از آن خود کند. به این دلیل که مانند بسیاری دیگر از بازارهای شناور بازار شناور آمفاوا تور تایلند (amphawa) تنها چند قایق در کناره رودخانه پارک هستند و مابقی غرفه ها بر روی زمین خشک واقع شده اند.. اما با موفقیتی که بازار شناور دامنوئن سادوک تایلند (Damnoen Saduak) معروف و یا بازار Amphawa اخیرا کسب کرده اند، این نوع بازارهای پرطرفدار در سرتاسر تور تایلند در حال رشد روزافزون هستند و هر دهکده نزدیک رودخانه ورژن مخصوص خودش را دارد. بازار شناور بنگ نام پئونگ تنها چند کیلومتر از قسمت شرقی بانکوک فاصله دارد اما پیدا کردن و دسترسی به آن بدون داشتن وسیله حمل و نقل شخصی دشوارر است. به همین دلیل این بازار کمی بی سروصدا باقی مانده است و نزدیکی آن به بانکوک، آن را تبدیل به مکانیی مناسب برای فرار و دوری از هیاهوی شهر و ورود به یک زندگی آرام روستایی بدل کرده است.

بازار شناور بنگ نام پئونگ تور تایلند

بازار شناور بنگ نام پئونگ در یک پیچ غیرطبیعی رودخانه Chao Phraya واقع شده است که نام مستعار "ریه سبز بانکوک" را یدک می کشد، یک مکان بکر شگفت انگیز که به خوبی از فراز آسمان قابل مشاهده است و با وجود نزدیکی به شهر هنوز هم با گیاهان پوشانده شده است. اگر تصور شما از یک بازار شناور یک کانال مملوء از تعداد زیادی قایق چوبی است، این بازار ممکن است با تصورات شما تناقض داشته باشد. بازار شناور بنگ نام پئونگ که کاملا با بازار شناور دامنوئن سادوک توریستی متفاوت است یک بازار محلی واقعی است که غذاها و شیرینی های جالب بسیاری برای امتحان کردن دارد. با اینکه موقعیت های زیادی برای عکس گرفتن ندارد، اما هنوز هم جذابیت های فراوان خودش را دارد.

بازار شناور بنگ نام پئونگ تور تایلند

اگر از بانکوک به ایجاد بیایید و درون ناحیه سبز آن رانندگی کنید، متوجه تابلوهای جاده ای بسیاری می شوید که به سمت راست و به یک پارکینگ بزرگ در نزدیکی رودخانه اشاره می کنند. رودخانه باریک است و تنها دارای پنج یا شش قایق است که در آنها برای مشتریان غذا سرو می شود. مانند همیشه ردیفی از میزهای کوتاه در کنار رودخانه زیر یک سقف کاهگلی چیده شده اند و جوی آرمشبخش و دلپذیر دارد.  منتظر خوردن غذاهای دریایی و سوپ های نودل که حقیقتا بسیار خوشمزه هستند، باشید، قطعا غذا خوردن در کنار رودخانه، از غذا خوردن در یک خیابان شلوغ در تور بانکوک دلپذیرتر است.

این بازار با وجود اینکه توسط مراجع ذیصلاح توریسم تور نوروزی تایلند ارتقاء یافته است، اما هنوز اصالت خود را حفظ کرده است و جمعیت کثیری از مردم تایلند از آن بازدید می کنند. این مکان فرصتی برای کشف و چشیدنن غذاها، شیرینی ها، و میوه های عجیب و غریب محلی از قبیل میوه درشت و بدبوی درخت نان صحرائی و یا Fakk Kao با ظاهر عجیبش، که یک پرتقال تند از خانواده کدو تنبل هاست، است.

بازار شناور بنگ نام پئونگ تور تایلند

بازار شناور بازار شناور بنگ نام پئونگ زیاد وسیع نیست، اما به اندازه ای بزرگ هست تا بتواند شما را برای یک صبح سرگرم کند و نشانه های وسعت دادن بازار به خوبی نمایانگر موفقیت آن هستند. گردش در کوچه های باریکک و پر پیچ و خم زیر درختان بسیار بزرگ در مقایسه با مکان های باریک بیش از اندازه گرمی که در بازارهای دیگر وجود دارند، بی نهایت لذتبخش است. مردم بسیار خوش برخورد هستند به خصوص با آنهایی که شهامت کافی برای چشیدن و امتحان کردن غذاهای عجیب و غریب و جدید را دارند. برای مسافران همیشه سعی به حدس زدن اینکه یک وسیله یا یک لوسیون چه استفاده ای می تواند داشته باشد بسیار سرگرم کننده است و بازار بازار شناور بنگ نام پئونگ قطعا سرشار از شگفتی هاست. 

در ادامه به برخی از عکس های بازار شناور بنگ نام پئونگ تور تایلند نگاهی می اندازیم :

بازار شناور بنگ نام پئونگ تور تایلند


بازار شناور بنگ نام پئونگ تور تایلند


بازار شناور بنگ نام پئونگ تور تایلند


منبع مطلب : بازار شناور بنگ نام پئونگ تور تایلند (Bang Nam Pheung)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.