تور | اخبار گردشگری

مطالب توریستی ، مطالب گردشگری ، لیست هتل ها ، قیمت تورها ، اطلاعات کشور ها ، معرفی جاذبه های گردشگری

تور | اخبار گردشگری

مطالب توریستی ، مطالب گردشگری ، لیست هتل ها ، قیمت تورها ، اطلاعات کشور ها ، معرفی جاذبه های گردشگری

بازار سمپنگ تور تایلند

در بازار خیابان سمپنگ تور تایلند تقریبا تمام تجربه خرید از محله چینی های بانکوک خلاصه شده علاوه بر این محله های اطراف بازار که خیابان های قدیمی محله چینی ها را تشکیل میدهد ، شلوغ ، پر هیاهو و همیشه زندهه است . خیابان های باریک با دست فروشانی که همه چیز از لباس های ارزان و پارچه تا وسایل الکترونیکی میفروشند.

همه چیز درباره بازار سمپنگ تایلند :

بازار سمپنگ تایلند

علاوه بر ترافیک سنگین عابران پیاده ، عبور ارابه های دستفروشان ، عابدان پیر و کند و کامیون های حاوی سبزیجات کاملا کلافه کننده است و اعصابتان را به هم خواهد زد . ولی به یاد داشته باشید قطعا همین شلوغی و رنگارنگی بازار سمپنگ تایلند است که آن را خاص و جالب کرده . علاوه بر بازار سمپنگ قطعا ارزان ترینن جایی است که در بانکوک میتوانید از آن خرید کنید با وجود قیمت های عالی اگر به صورت عمده و به تعداد زیادد خرید کنید تخفیف بسیار خوبی هم خواهید گرفت .

بازار سمپنگ تایلند

از بازار سمپنگ چه چیزی بخریم ؟

بهترین چیزی که میتوانید در بازار خرید اری کنید سارونگ های ابریشمی است . سارونگ در واقع پارچه ای است که در آسیای شرقی و آفریقا جزوی از لباس سنتی مردان و زنان است و زنان اروپایی هم از آن برای پوشش روی مایو استفاده میکنند. از دیگر اجناس پر طرفدار بازار میتوان به زیورآلات ، سی دی های کپی ، کفش زنانه ، وسایل دکوری ، وسایل آشپزخانه ، اسباب کودکان ، لوازم آرایشی ، صنایع دستی ، میوه های خشک شده و سوغات معمول تور بانکوک اشاره کرد .

بازار سمپنگ تایلند

چگونه به بازار سمپنگ برویم ؟

بازار بین مردم محلی تنها با نام سمپنگ شناخته میشود و در واقع در on Soi Wanit 1 ، یک کوچه باریک موازی خیابان اصلی محله چینی ها یعنی خیابان Yaowarat قرار گرفته . ارابه دست فروشان و مغازه های تنهاا جذابیت این خیابان نیست و فعالیت های متنوعی در خیابان و کوچه های اطرافش انجام  میشود. بازار سمپنگ هیچچ ترتیب و نظم خاصی ندارد و این به این معنا است که احتمالا در آن گم خواهید شد پس بهتر است حداقل 2 الی 3 ساعت از زمان تان را  به بازدید کامل از بازار اختصاص دهید .

به یاد داشته باشید این بازار یک بازار شبانه روزی نیست و بیشتر فروشندگان بعد از غروب افتاب یعنی در حدود 6 بعد از ظهر جمع میکنند .

بازار سمپنگ تایلند

طبیعتا ، غذا یکی دیگر از دلایلی است که تورهای نوروزی  را به این منطقه جذب میکند . خیابان اصلی Yaowarat بهترین جایی است که میتوانید دم غروب برای پیدا کردن شام به آن بروید البته اسنک ها و میان وعدهه های بینظیری در طول روز در بازار سمپنگ ارائه میشود مثل مو پینگ (گوشت خوک کبابی) ، کانوم بوآنگ (تاکوو های ترد با مواد داخلی شیرین) ، برج شفته با انبه ، سوسیس ایسان (گوشت خوک با برنج) ، کیک ماهی ، اسپرینگ رول ، نان های سنتی و بستنی . تعدادی از دست فروشان هم  سوپ نودل با گوشت خوک میفروشند و برای راحتی بیشتر چند صندلی و میز هم در گوشه های تاریک و تنگ خیابان قرار میدهند تا بشینید .

زمانی که غذای خیابانی و معابد تمام توریست هارا به قسمت شهر قدیمی و محله چینی ها جلب میکند ، وقتی حرف خرید کردن باشد بازار سمپنگ از نظر قیمت و خوشگذرانی غیر قابل چشم پوشی است البته تا زمانی که عجله نداشته باشید و از کمی شلوغی بدتان نیاید .

منبع : بازار سمپنگ تور تایلند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.