تور | اخبار گردشگری

مطالب توریستی ، مطالب گردشگری ، لیست هتل ها ، قیمت تورها ، اطلاعات کشور ها ، معرفی جاذبه های گردشگری

تور | اخبار گردشگری

مطالب توریستی ، مطالب گردشگری ، لیست هتل ها ، قیمت تورها ، اطلاعات کشور ها ، معرفی جاذبه های گردشگری

3 رستوران برتر محله چینی های بانکوک


اگر آدم خوش غذایی هستید و میتوانید همه چیزی که درباره غذا میدانید فراموش کنید پس محله چینی ها میتواند شما را غافلگیر کند . غذاهای خیابانی همیشه جالب اند و به نظر میرسد توریست های تور نوروزی تایلند از قاطی شدنن با مردم محلی و تجربه یک غذای سنتی تایلندی لذت میبرند .

خیابان یاوارات (Yaowarat) همیشه برای غذاهای دست فروشان و پیاده روهای بسیار شلوغش معروف بوده . البته با این وضعیت خودتان میتوانید وضعیت بهداشت غذا و محیط را حدس بزنید اما با این حال همچنان همه صندلی ها پلاستیکی پر و صف های طولانی برای هر دست فروش وجود دارد .


البته در این میان تعداد کمی هم رستوران وجود دارد که حتی میتوان یک منو انگلیسی در آنها پیدا کرد . بهتر از همه مغازه چایی فروشی به نام Double Dogs tea room است که بیش از 100 نوع طعم چای ارائه میدهد و قطعا عاشق آن خواهید شد همچنین باید به رستوران Cotton در عمارت شانگهای (Shanghai Mansion) اشاره کرد که غذا هایش ترکیبی از طعم های مختلف شرقی است .

در انتها باید گفت که بازدید از محله چینی ها یک ماجراجویی است و هرچه زودتر آن را کشف کنید بهتر است .


در ادامه به معرفی برخی از بهترین رستوران ها و دست فروشان محله چینی ها میپپردازیم :



غذاهای دریایی در  Rut & Lek Seafood


بهترین رستوران های بانکوک


بانکوک شهر افراط است این موضوع وقتی به غذا میرسد واضح میشود . رستوران Rut & Lek Seafood در یکی از تقاطع های آشفته و شلوغ محله چینی ها به جرائت میتوان گفت یکی از بهترین غذاهای بانکوک را ارائه میدهد .

از نظر ظاهری Rut & Lek Seafood هیچ فرقی با غرفه های غذا فروشی اطرافش ندارد اما بسیار معروف و پر طرفدار است . این رستوران همیشه شلوغ و پر است و با این حال مردم بسیار صبورانه در صف های طولانی برای پیدا کردن یک صندلی می ایستند .

توقع رومیزی ،  صندلی های راحت ، سرویس نقره و تهویه هوا نداشته باشید . این رستوران در یک خیابان بسیار باریک با صندلی ها و گاهی چهار پایه های پلاستیکی و لی غذاهای عالی از مشتریانش استقبال میکند.

رستوران Rut & Lek Seafood بهترین راه برای تجربه زندگی و غذای یک تایلند مدرن است .



غذاهای دریایی در T & K Seafood


3 رستوران برتر محله چینی های بانکوک


رستوران T & K Seafood با سرو غذاهای لذیذ دریایی مشتریان بسیاری را به خود جذب میکند و هر روز هنگام غروب چه بارانی و چه آفتابی به شدت شلوغ میشود . دقیقا مثل بقیه رستوران های خوب اطراف ، در رستوران T & K Seafood هم خبری از دکور و تزئینات فانتزی و شیک نیست بلکه تنها ویژگی این رستوران غذاهای ساده و لذیذ و تجربه خوردن غذا در پیاده روی یک خیابان شلوغ است .

بیشتر مشتریان T & K Seafood ترجیح میدهند غذای خود را در فضای باز میل کنند با این حال اگر خیلی شلوغ باشد میتوانید به داخل مغازه و حتی طبقه بالای آن که تهویه هوا دارد بروید . اگر فکر میکنید که یک اتاق با تهویه هوا حتما جایی تر تمیز و مدرن است اشتباه میکنید حتی در این مکان هم صندلی ها پلاستیکی ، میز ها فلزی و تمیزی تنها به بشقاب هایتان محدود شده که در بین غذاهای خیابانی این امکانات تنها چیزی است که نیاز دارید .


رستوران T & K Seafood تنها غذاهای دریایی سرو میکند و لحظه ای که طعم ماهی کامل با انواع سس ها چه بخار پز یا سرخ کرده ، میگو های بزرگ کبابی شده ، انواع سوپ های دریایی و صدف های خوشمزه را بچشید متوجه میشوید چرا مردم برای آمدن به اینجا حتی در روزهای بارانی هم در صف می ایستند.


رستوران Cotton در عمارت شانگهای (Cotton Restaurant In Shanghai  Mansion Hotel)


3 رستوران برتر محله چینی های بانکوک


بدون شک محله چینی ها از نظر تعداد و تنوع اغذیه فروشی ها و رستوران ها چیزی کم ندارد و در هر گوشه کناری میتوانید چیزی مطابق با سلیقه تان پیدا کنید . با این حال اگر میخواهید کمی هم به ظاهر غذا و محیط اطراف توجه کنید سالن پذیرایی رستوران کتان مربوط به سال 1930 بهترین گزینه تان خواهد بود . این رستوران در طبقه دوم بوتیک هتل عمارت شانگهای واقع شده . دکوراسیون رستوران با پلکان مارپیچی فلزی ، صندلی های آنتیک و گرامافون قدیمی اش فوق العاده است .

رستوران کتان همچنین در مرکز تمام مغازه ها و مکان های دیدنی محله چینی ها قرار دارد و بهترین مکان تور برای خودن یک شام یا ناهار است .

منبع مطلب : 3 رستوران برتر محله چینی های بانکوک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.