تور | اخبار گردشگری

مطالب توریستی ، مطالب گردشگری ، لیست هتل ها ، قیمت تورها ، اطلاعات کشور ها ، معرفی جاذبه های گردشگری

تور | اخبار گردشگری

مطالب توریستی ، مطالب گردشگری ، لیست هتل ها ، قیمت تورها ، اطلاعات کشور ها ، معرفی جاذبه های گردشگری

جاذبه های گردشگری برتر در امارات - قسمت دوم

در ادامه مقاله قبل به جاذبه های برتر و دیدنی کشور امارات میپردازیم که بازدید از آنها هنگامی که در تور دبی تا دیگر شهر های امارات هستید واجب است .


معرفی برخی از جاذبه های برتر امارات :

جاذبه های برتر امارات

جبل حفیت

قله جبل حفیت یک سفر محبوب روزانه از ابوظبی  و  العین است که در تمام طول مسیر صعود تا قله در یک جاده مارپیچ دارای چشم انداز کویری عالی است. پس از رانندگی در جاده کوهستانی پر پیچ و خم هنگامیکه به قله می رسید چشم اندازی فوق العاده خواهید داشت و پاداش شما تماشای کویرهای پهناور این منطقه تا دور دست، خواهد بود.


جاذبه های برتر امارات


مسجد بدیه

مسجد بدیه که قدیمی ترین مسجد در امارات متحده عربی است یکی از مهم ترین مکان های تاریخی است که در امارت فجیره  واقع شده است. این ساختمان خشتی با اینکه از نظر ابعاد کوچک است اما طراحی های زیبایی که با قلم بر روی دیوارهایش نقش بسته اند، هنوز هم قابل مشاهده هستند. تمام این محوطه یک منطقه باستانی است که سفالگری ها و آثار هنری فلزی بسیاری در آن وجود دارند.  


کوه های حجر

کوه های حجر از میان کویرها سر برافراشته اند و قلب ناهموار و وحشی امارات متحده عربی را تشکیل داده اند. جاده های مرتفع و پر پیچ و خم همراه با چشم اندازی خیره کننده، دهکده های کوچک این سرزمین را به هم متصل می کنند. در اینجا وادی (دره) هایی نیز برای گشت زنی و یا بالا رفتن وجود دارند.


جاذبه های برتر امارات


موزه هنری شارجه

مهمترین موزه ای که در کشور به هنر اختصاص داده شده است، موزه مدرن شارجه  است که دارای متنوع ترین کلکسیون هنری در امارات متحده عرب است. این موزه برای در اختیار داشتن کلکسیون هنرمندان عرب و همچنین برای در اختیار داشتن آثار مهمی از هنرمندان اروپایی که در نقاشی از دنیای عرب تبحر داشته اند، شناخته شده است. این موزه همچنین برای برگزاری نمایشگاه های موقت در طول سال نیز معروف است.


جاذبه های برتر امارات


موزه تمدن اسلامی شارجه

یکی از بهترین موزه ها در سرتاسر کشور که بر روی تاریخ اسلام تمرکز دارد، موزه تمدن اسلامی شارجه است. این موزه دارای آثار حیرت انگیزی از نخستین سال های امپراطوری اسلامی است. بسیاری از این آثار دست نوشته ها و متون مذهبی هستند که به لطف تابلوهای اطلاعاتی عالی، درک آنها برای مسافران تورهای نوروزی آسان گشته است.


جاذبه های برتر امارات


موزه دبی

موزه دبی یک مکان فوق العاده برای درک سبک زندگی سنتی قبل از جهش ارزش نفت در امارات متحده عربی است. در اینجا آثار خوبی درباره زندگی بادیه نشینی بومی و همچنین آثاری که نمایانگر این هستند که ماهیگیری وو صید مروارید تا اواسط قرن بیستم اصلی ترین اقتصادهای دریایی بوده اند، به چشم می خورد. این موزه در قلعه به خوبی بازسازی شده  فهیدی واقع شده است و با معماری سنتی سنگ های مرجانی ساخته شده است. 

منبع مطلب : جاذبه های گردشگری برتر در امارات - قسمت دوم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.